16 augustus 2011


Column Wilfred Genee in het AD (16-08-2011)

Iedere week schrijft Wilfred Genee in het AD een column over actuele ontwikkelingen binnen de voetbalwereld. Zijn column van 16 augustus 2011:

Hij stond te bellen, de mythe Cruijff is ontrafeld
Eigenlijk was het mij ook niet onmiddellijk opgevallen, maar ik werd er door mijn gewaardeerde collega Louis Bovée op gewezen. Hij raadde me afgelopen zaterdag aan nog eens goed naar de voorpagina van AD Sportwereld te kijken. Aanvankelijk ontging het me. De foto en tekst bij Kolbeinn Sigthórsson waren op zich krachtig en het plaatje van Foppe met een lid van de 'Addams Family' was amusant, maar niet meer dan dat. Wat restte was het fotootje rechtsboven van Johan Cruijff. Plots viel het kwartje. Op de foto stond Cruijff te bellen. Met een mobiele telefoon! De mythe was ontrafeld.

Lees de column verder op de site van het AD.

De mobiele telefoon waarmee Cruijff belt, blijkt overigens die van Edwin Winkels te zijn. Meer daarover lees je op de weblog van de in Spanje woonachtige journalist.

Neem nu een abonnement op het Algemeen Dagblad / AD Sportwereld!

Klik hier voor een overzicht van eerdere columns.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link