28 april 2010


Kraay Jr. hoopt bij Voetbal International te blijven

Hans Kraay Jr. hoopt volgend seizoen gewoon nog aan te schuiven bij Voetbal International. Of dat ook zal gebeuren, hangt echter af van wat er van hogerhand over besloten wordt. "Dat is tussen SBS en RTL", aldus Kraay Jr. in de Coen & Sander Show op 3FM.

Kraay Jr. bevestigde, zoals SigaarSnor.blogspot.com eerder vandaag meldde, dat hij komende maandag voorlopig voor de laatste keer aanwezig is. SBS wil dat hij zich gaat voorbereiden op de drie komende oefeninterlands van het Nederlands Elftal en een programma dat SBS tijdens het WK zal uitzenden.

Kraay Jr.: "SBS zegt: 'Wij betalen jou vorstelijk, dus je gaat je vanaf maandag volledig op ons concentreren'. En wat er volgend seizoen gebeurt, dat moeten ze op hogerhand netjes uitdokteren. Dat is tussen SBS en RTL."

Volgens Kraay Jr. zijn er geen problemen tussen hem en Voetbal International. Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zouden naar eigen zeggen juist graag zien dat hij ook volgend jaar weer aanschuift.

Ook met SBS zijn er volgens Kraay Jr. geen strubbelingen, maar de beslissing is gewoon nog niet genomen. "Volgens mij zit ik nu voor het vierde jaar bij Voetbal International en net als ieder jaar moet ik in de zomer weer toestemming vragen om nog een jaar daar te mogen zitten. Ik hoop dat mijn bazen weer met de hand over hun hart strijken en het mij gunnen om in dat mooie programma te zitten."

Hij vervolgt: "Het is toch RTL. SBS en RTL kun je vergelijken met Ajax en Feyenoord. Er is toch wel gezonde sportieve strijd. En elk jaar zeggen ze: 'OK, jij mag weer naar Voetbal International'. Ik hoop dat ik dat volgend jaar ook weer mag."

Zelf lijkt hij redelijk positief gestemd. "Ik zie geen problemen als mijn bazen ook geen problemen zien."

Het blijft dus nog even wachten op een definitieve beslissing.


2 opmerkingen:

Joachim zei

Ik hoop dat hij blijft. De huidige setting is de redding geweest van Voetbal International. Daarvoor was het een saai, schuiverig programma.

Anoniem zei

Wat is het saai nu. Vervelend gewoon, Rene vind het ook saai. Die Atteveld is een draak. Drama. Nog geen 1x gelachen...

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link