14 december 2009


Johan Derksen in boek 'Mannen met lang haar'

Een mooie foto van Johan Derksen onlangs in de Volkskrant (27-11-2009, pagina 44-45). Het bijbehorende artikel van Paul Onkenkout gaat over het boek 'Mannen met lang haar', geschreven door Cécile Koekkoek en met foto's van Frank Ruiter.

In het artikel vertelt Johan Derksen over zijn ietwat xenofobe kapper ("haararchitect") in Nijmegen, die zelf overigens geen lang haar heeft. "En het is ook geen homoseksuele kapper", aldus Derksen.

Verder zegt Derksen onder meer: "Door dat roken moet ik 's ochtends onder de douche mijn snor twee keer met shampoo wassen. En dan ruikt dat zo lekker, onder je neus. Ik moet er niet aan denken dat ik een dag mijn haar niet kan wassen. Ik doe er elke ochtend een heel klein beetje schuim in. Foam."

Andere mannen met lang haar die in het boek geïnterviewd worden, zijn Herman Brusselmans, Adje Vandenberg, Matthijs van Nieuwkerk, Hans Klok, Arie Boomsma, Jan Vayne en Gerard van Velde. Het boek 'Mannen met lang haar' is voor 14,95 euro te bestellen via bol.com.

Het hele artikel in de Volkskrant kun je lezen op Volkskrant.nl of via de online Volkskrant (inlog vereist).

Wil je het boek bestellen (slechts 14,95 euro)? Dat kan via: bol.com


Johan Derksen in 'Mannen met lang haar' - Foto: Frank Ruiter

Wil je het boek bestellen (slechts 14,95 euro)? Dat kan via: bol.com


1 opmerking:

Anoniem zei

Beste webmaster,
Ik kom graag even in contact met je. Je kunt mij bereiken op:
info@hermanbrusselmans.com
Website:
www.hermanbrusselmans.com

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link