25 oktober 2010


Mattijs Manders (Graydon) wekelijkse gast Voetbal International

Vanaf vanavond zal Mattijs Manders, de commercieel directeur van Graydon (een bedrijf in creditmanagment), iedere maandag te zien zijn in Voetbal International. Hij gaat er een toelichting geven op de financiële aspecten van het voetbal.

De bedoeling is dat hij wekelijks één of meerdere actuele financiële thema's onder de loep neemt en inzicht geeft in de financiële gezondheid van betaald voetbal organisaties. Graydon wil "een inhoudelijk fundament bieden om inzicht te geven in het financiële reilen en zeilen van voetbalclubs".

Manders: "Als hoofdsponsor van Sparta Rotterdam heeft Graydon inmiddels een aardig beeld gekregen van wat er om gaat bij een betaald voetbal organisatie en het is interessant de verschillen en overeenkomsten met andere bedrijfstakken te zien. Ik zal in mijn bijdrage die link vaak leggen en mij – zoals in al onze business – vooral richten op het geven van feitelijke informatie die bij discussies over voetbal en geld vaak ontbreekt."

Johan Derksen: "Je kan er niet om heen dat elke week meerdere actuele onderwerpen gaan over geld. Veel clubs in de problemen, overnames, hoge salarissen, bonussen, noem maar op. Hoewel wij zelf enkele redacteuren op dit onderwerp hebben zitten, komt de beste informatie natuurlijk van de partij die daar zijn vak van heeft gemaakt. Om die reden zien wij Graydon als dé partner voor VI en verwachten we heel veel van het optreden van Mattijs in ons programma."


7 opmerkingen:

Anoniem zei

hij komt dus aan de bar?
hopelijk is dit geen praatpop

Ferdi zei

Oei...Vind VI zo'n leuk programma omdat het zo luchtig is. Ik vraag me af of ze hiermee de goede richting opgaan en wel bij de doelgroep aansluiten die volgens mij hier niet echt op zit te wachten.

Anoniem zei

Hopelijk mag hij 30 seconden iets vanaf de bar roepen en houdt hij voor de rest zijn mond. Hier zitten wij VI-fans niet op te wachten...

Anoniem zei

financien en advocaten etc. is het saaiste wat er besproken kan worden.

Anoniem zei

Dan hebben de VI-fans jou als woordvoerder slecht voorgelicht, want ik als VI-fan zit er wel op te wachten. Een onderwerp waar ik wel wat meer over wil weten aangezien de clubs het altijd mooier voordoen dan het is en ik weet zeker dat het niet te lang te serieus gaat worden. En anders is dat nog altijd beter dan sommige onbenullen die er aan tafel zitten en bijv. denken dat Aissati nogsteeds bij PSV speelt.

Anoniem zei

ik vind dit onderwerp dus WEL interessant.

Anoniem zei

Was erg interessant gisteren! Leuk om eens te horen hoe het gaat met Ajax!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link