27 januari 2018


Erik ten Hag: ''Ik kan in de hoofden van iedereen bij FC Utrecht kijken''

Ajax speelt zondag de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, de oude ploeg van trainer Erik ten Hag. Hij beschikt dus over veel informatie over de tegenstander, maar wil daarover niks kwijt tegen de pers.

"Ik kijk eerst naar mijn eigen ploeg. Wij willen ageren. Daarna komt de zwakte van de tegenstander", begon Ten Hag zijn wekelijkse persconferentie. "Ik kan makkelijk de hoofden van de Utrecht-mensen in, maar met die info ga ik mijn spelers niet overvloeien."

Eerder dit seizoen won Ten Hag met Utrecht in de Arena (1-2). Terugkijken op die wedstrijd wilde hij ook amper. "Dit is een totaal andere wedstrijd. Ik leef in het nu."

Maar kan het zo zijn dat Utrecht de tactiek die Ten Hag destijds hanteerde tegen Ajax nu weer gaat gebruiken? "Wellicht, maar daar kunnen we op inspelen", was het volgende korte antwoord.

Ook over het slechte veld van FC Utrecht en het strijdplan van Ajax wil hij niet veel kwijt. Dan is een van de journalisten het zat: "Zeg eens wat meer". Ten Hag: "Wat denk je nou? Dat zien jullie zondag wel, kom op zeg."






Lees ook het andere voetbalnieuws van vandaag terug op SigaarSnor!
- Spelersvrouwen op Instagram: Lisa van Cuijk (Eloy Room)
- Uitzending Voetbal Inside van 26-01-2018 trekt 394.000 kijkers


Lees ook het andere voetbalnieuws van gisteren terug op SigaarSnor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link